Test i jazda próbna samochodem Volvo V90 w wersji Inscription z silnikiem B4 Mild-hybrid o mocy 211 KM. Konkurent do Mercedes E-class, BMW serii 5, Toyota Camry, Lexus Es czy Audi A6. Dostrzegam wiele zalet suvów ale to właśnie limuzyna jest samochodem stworzonym do pokonywania kolejnych kilometrów w trasie.
Szwedzka limuzyna od Volvo zaoferuje kierującemu oraz pasażerom wiele przestrzeni i komfortu. Minimalizm we wnętrzu oraz znakomite wykończenie to wyróżnik modelu V90. Co wybierasz? SUVa, Crossovera czy jednak klasycznie limuzyna z segmentu D lub E?
W teście zebrałem dla was najważniejsze wrażenia z jazdy, wady oraz zalety prezentowanego modelu.
Zapraszam na test !^^
Konfiguracja prezentowanego modelu:
Styl- Inscription 251 900 zł
Napęd B4 mild hybrid 197 + 11 KM
Kolor Crystal White + 7300 zł –
19-calowa felga w kolorze grafitowym matowym (Matt Graphite), szlifowana z 5 podwójnymi ramionami (1166) + 4200 zł
Wygląd zewnętrzny
– Przyciemniane szyby tylne + 2400 zł
Wyposażenie wnętrza
– Tapicerka skórzana w tonacji jasnej (Blond), wnętrze w tonacji jasnej/czerni (Blond/Charcoal) (UA00) Bez dodatkowych kosztów
Pakiety – Park Assist + 3300 zł
– Lighting + 5400 zł
Opcje – Autoalarm Standard – Tylny i przedni układ wspomagania parkowania Standard
– Park Assist Camera, tył Standard
– Podgrzewane siedzenia przednie + 2000 zł
– Harman Kardon Premium Sound + 4600 zł
– Podgrzewana szyba przednia + 1250 zł
Cena całkowita 282 350 zł
Dane Techniczne Volvo V90 B4 Mild-Hybrid 211KM 2021 | |
Silnik | od 2020 roku |
Pojemność | 1969 cm³ |
Moc silnika | 211 KM (155 kW) |
Typ silnika | Hybrydowy |
Maksymalny moment obrotowy (spalinowy) | 300 Nm |
Moc silnika (elektryczny) | 14 KM (10 kW) |
Montaż silnika | z przodu, poprzecznie |
Doładowanie | turbosprężarkowe |
Umiejscowienie wałka rozrządu | DOHC |
Liczba cylindrów | 4 |
Układ cylindrów | rzędowy |
Liczba zaworów | 16 |
Zapłon | iskrowy |
Typ wtrysku | bezpośredni |