Test i jazda próbna samochodem Kia e-Soul z silnikiem elektrycznym o mocy 204 KM oraz baterią o pojemności 64kWh. Konkurent do DS3 Crossback E-tense, Peugeot e-2008, Hyundai e-Kona, e-Golf czy Volkswagen ID4. Dostrzegam wiele zalet SUVow.
To bardzo uniwersalny samochód do miasta oraz w trasę. Co wybierasz? SUVa, Crossovera z napędem elektrycznym czy jednak konwencjonalny układ napędowy lub hybryda? W teście zebrałem dla was najważniejsze wrażenia z jazdy, wady oraz zalety prezentowanego modelu.
A czy Ciebie przekonują SUVy i Crossovery? Zapraszam na test !^^
Samochód do testu udostępniła Kia Motors Polska https://www.kia.com/pl/
Fot: Carolewski.pl/
Konfiguracja prezentowanego modelu:
Wersja wyposażenia L Silnik 204 KM 64 kWh 452 km 171 490 zł
– Kolor nadwozia Neptune Blue/ Cherry Black 3 500 zł
– Kameralne podświetlenie wnętrza 0 zł
– Kabel do ładowania 1 fazowy 1 507 zł
– Pakiet technologiczny: Wyświetlacz przezierny „head up display” Kia Blind Spot Detection-system monitorowania martwego pola w lusterkach, Kia RearCross Traffic Alert -system monitorowania ruchu pojazdów podczas cofania z funkcją automatycznego zatrzymania 3 500 zł
– Cena całkowita 179 997 zł
#Kia #esoul #Crossover
Dane Techniczne Kia E-Soul 2020 | |
Silnik | od 2020 roku |
Typ silnika | elektryczny |
Moc silnika | 204 KM (150 kW) przy 3800 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | 395 Nm przy 0-3600 obr/min |
Rodzaj skrzyni | automatyczna |
Nazwa skrzyni | CVT |
Licza Stopni | 1 |
Rodzaj napędu | Na przednią oś |
Rodzaj sprzęgła | hydrokinetyczne |
Prędkość maksymalna | 167 km/h |
Przyspieszenie (od 0 do 100km/h) | 7.6 s |
Typ ładowarki | CCS Combo 2 |
Chłodzenie baterii | wodne |
Pojemność baterii | 67 kWh |