Test i jazda próbna samochodem Isuzu D-Max w wersji LSE z podwójną kabiną z silnikiem 1.9 Diesel o mocy 163KM. Konkurent do Toyota Hilus, Volkswagen Amarok, Nissan Navara, Ford Ranger czy Mitsubishi L200. Dostrzegam wiele zalet Pick-upów, jest to bardzo uniwersalny samochód w trasę, do pracy raz miasta. W terenie poradzi sobie nad wyraz dobrze.
Co wybierasz? SUVa, Crossovera czy jednak połączenie walorów użytkowych, terenowych oraz komfortowej kabiny, czyli Pick-up?
W teście zebrałem dla was najważniejsze wrażenia z jazdy, wady oraz zalety prezentowanego modelu. A czy Ciebie przekonują Pick-upy?
Zapraszam na test !^^
KUPUJESZ NOWY SAMOCHÓD? CHCESZ DOSTAĆ OFERTĘ NA PREZENTOWANY MODEL? NAPISZ: kontakt@carolewski.pl !
Samochód do testu udostępnił importer Isuzu Polska https://www.isuzu.com.pl/
Fot: Carolewski.pl/
Konfiguracja prezentowanego modelu:
D-MAX | PODWÓJNA KABINA 1.9 DIESEL 163KM | LSE ROK PRODUKCJI: 2021
CENA BAZOWA: 141 950zł
– KOLOR: Silky White Pearl 3 950zł
– Automat 6 000zł
– Style Cover Pack 2 9 600zł
NETTO 161 500zł
BRUTTO 198 645zł
Dane Techniczne Isuzu Dmax 1.9 D 163 KM 2021 | |
Silnik | od 2020 roku |
Pojemność | 1898 cm³ |
Moc silnika | 163 KM (120 kW) przy 3600 obr/min |
Typ silnika | Diesla |
Maksymalny moment obrotowy | 360 Nm przy 2000-2500 obr/min |
Montaż silnika | z przodu, poprzecznie |
Doładowanie | turbosprężarkowe |
Umiejscowienie wałka rozrządu | DOHC |
Liczba cylindrów | 4 |
Układ cylindrów | rzędowy |
Liczba zaworów | 16 |
Stopień sprężania | 16.5 : 1 |
Zapłon | elektroniczny |
Typ wtrysku | bezpośredni Common Rail |