Test oraz prezentacja najnowszego autobusu Volvo 9900 NewCoach.
Produkcję seryjną nowego 9900 wrocławska fabryka zaczęła w 2019 roku. Na rynek został wprowadzony nowy model z wieloma rozwiązaniami z Volvo Trucks.
W autobusie turystycznym klient może zażyczyć sobie wiele rozwiązań pod siebie. Zindywidualizować może całą tapicerkę, oczywiście kolor nadwozia, systemy wspomagające kierowcę, kuchenkę, kawomat, elektronikę pokładową oraz inne.
Zapraszam na test !^^
Autobus do testu udostępniła firma Kruk
Transport http://kruk-transport.pl/
#Volvo #9900 #NewCoach
Specyfikacja Cena prezentowanego autobusu ok. 1 250000 Pln
– Dlugosc pojazdu 13.9 m
– Pojazd 3-osiowy
– Vehicle height 3.8 m
– Szerokosc pojazdu: 2550mm
SIlnik : Volvo D11K460 EU6
– Moc silnika 460 KM
– Poj. zb. paliwa: 600L (300+180+120 RHS)
– Wsparcie rozruchu silnika
– Podgrzewanie bloku silnika, 220V, 1.5KW
– Autoamtyczny uklad gasniczy Fogmaker
– Ogranicznik predkosci: 100 km/h
– Volvo I-shift gearbox 2400 Nm 12 speed, ZAUTOMATYZOWANA, MECHANICZNA SKRZYNIA BIEGÓW
– RETARDER, HYDRAULICZNY
– Retarder Voith dla skrzyni Volvo
– Koła aluminiowe polerowane, Opony MICHELIN 295/80 R22.5 X COACH HL
– Blokada mechanizmu roznicowego
– Os wleczona sterowana hydraulicznie
Wyposażenie:
– Lusterka sterowane i składane elektrycznie
– Bi-Xenon, high intensity discharged
– STATYCZNE SWIATLA DO DOSWIETLANIA ZAKRETOW
– Zamek centr. w klapach bag. (na strone)
– Alarm cofania
– Sejf
– Podgrzewane stopnie
– Fotele Volvo Coach Level 3
– Fotel kierowcy ISRI, wentylowany, pneumatyczny, obrotowy, podgrzewany
– SYSTEM KONTROLI PASA RUCHU, OSTRZEZENIE O ZJECHANIU
– Forward collision warning, ACC & Emer.Br – WSPOMAGANIE ALARMU KIEROWCY, OSTRZEGANIE
– Driver assistance warning medium level
– Aktywny tempomat
– Czyjniki parkowania + kamera cofania
Dane Techniczne Volvo 9900 D11K460 EU6 | |
Silnik | od 2018 roku |
Pojemność | 10800 cm³ |
Moc silnika | 460KM, 290 kW |
Typ silnika | diesel |
Maksymalny moment obrotowy | 2500 Nm przy 2000-2300 obr/min |
Montaż silnika | z tyłu, wzdłużnie |
Doładowanie | turbosprężarkowe |
Liczba cylindrów | 6 |
Układ cylindrów | rzędowy |
Liczba zaworów | 24 |
Umiejscowienie wałka rozrządu | DOHC |
Compression ratio | 17.1:1 |
Zapłon | samoczynny |
Typ wtrysku | bezpośredni |